dålig uppdatering ! förlåt...

hejsan , det va ett tag sen ,, men nu har jag fått en ny data så nu ska det bloggas mer :D
redan första advent och bara 4 veckor kvar till julafton :D  och jag vet inte vad jag önskar mig faktiskt,,, eller jo ., kläder och parfym , smink m,m ahah det går alltid att önska siig fast jag va i kalmar igår och shoppade för över 2000  kr , O.o  hahah men det va jättekul för det va rätt längesen jag gjorde det ,, och imon är det skola som ska bli lite smååkull , mjoo  för måndagar går verkligen så fort så det göör lixom inget ! :D hahah är det inte imon (assså måndag ) julkalendern böörjar ? vad heter den ,, haha måste väl kolla och se vad det är för ngt skiit x)

hoppas alla har haft det bra ! för lollo och jag hade det bra på julskylltningen ,,, hahha fast det va lite kallt xxd''


puuss på alla ! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha komenterade lite sent, julskyltningen var lyckad! :D

Kramar! <3

2010-01-10 @ 20:27:45
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0