förlåt för dåliga inlägg!

föörlåt , har verkligen inte haft tid till datan känns det som ,men det är klart jag har haft det ;)

musikalen va jätte bra verkligen och jag önskar att jag kunde gå på fleera tusen till hela tiden för det är verkligen helt underbart att sitta där och kolla på det , skitbra -!
gå på musikal någon gång så får ni se hur kul det är!
för jag älskat !

 tid på stan blev det men då satte vi oss på en fin restaurang för vi va jättetrötta efter resan upp hit !

haha förrästen , när jag skulle kliva ur bussen , det första steget jag tar i stockholm (denna gång)
stjälvklart snubblar jag ut ! haha ,"
ha en bra kväll allihopa och jag längtar efter helgen (a) <3  ahhha kolla vikka ringar !
lite cooola ;)

puss :) <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom va fina :D

2009-11-12 @ 16:36:49
Postat av: Anonym

och passar dig tuffing ;)

2009-11-12 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0