FREDAG OCH JAG ÄR TRÖTT :(

heej igen :D nu är det eftermiddag och kl är 16:20 .
dagen går fort , hade ju data innan och skulle precis ladda upp inlägget då jonas (vår datalärare)´säger'
: MATILDA ! här bloggar vi inte , haha man får gå in och läsa blogg men man får inte skriva :s haha-
annars så har dan varit okej,<3

har alla haft det idag ? :)
nu ska jag till mina kusiner och äta lite :) dom är ju nyinflyttade så jag ska se hur det ä .. (som jag alltid gör ;)
sem ska jag nog vila efter att ha vart sjuuk :( <3

ha det bra alla !

~puss~







Kommentarer
Postat av: emma

ha det bra !

2009-11-06 @ 16:47:40
Postat av: snillet-;)

varför ska du inte va med eddie ? xd

2009-11-06 @ 16:48:06
Postat av: <3

jag ska nog kolla på idol , tror jag ;) <3

2009-11-06 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0