stockholm imon :DD bild från 2 år.sen ;) hahha

oooow om matilda inte är glad nu ??

JAG SKA TILL STOCKHOLM :D haha ni kanske undrar : vad är det med det ?
men det roliga är :


mamma får telefån .

mamma pratar och skrattar och säger att matila kommer bli galen (fö hon vet att jag älskar när det händer saker bara POFFF )

mamma säger vi är på  till maria ( mammis kusin ;),.

mamma går in till mig .

frågar : matilda , vill du till stockholm och gå på musikal imon med kusinmaria och med mig ?

jag : :o:o:o:o:o:o: JAAAAAAAAAAAAAAA!!

jag som hade sett fram över en tråkig helg med bara slapp och sen händer detta !!!!!

så glad :D hahaha ,
så imon kl,5.00 på MORGONEN sticker jag ;*

men det dåliga är ,,, INTE MKT TID PÅ STAN !!!!  men vi åker dit för musikalen så awesom :D


~puss~


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA TA MED MIG "! ska snart skaffa blogg så du vet vem jag är

2009-11-08 @ 14:24:24
Postat av: johanna

åh vrf sa du inte till när du va där uppe så du kunde ta min beställning xD

2009-11-11 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0