veckan ser ljus ut ,,,,,

hejsan , jag har ett problem ,, jag vet nt hur man för över bilder på den här nya datorn=/
men det ska nog fixxas ,, få ropppa hit pappa ;) , hoppas han kan , annars kanske någon av er som läser vet hur man gör :D ddagen har varit rätt bra , fast jag har ont i lungorna och det är inte lika bra , vet dock inte vad det är men hoppas det går bort snart :*. jag har precis vart hos ellen (kusinen) och haft det kul ;) eller , jobbigt , blev det ,<3' nu ska jag chilla och sen blir det väl ullared ,, hahah morgan som aldrig har haft en tjej ,, eller ska jag säga "kvinna" ,. så det får det nog bli :) jag känner att detta blev ett onödigt inlägg men det får man ha ibland , :D ja lovar att jag ska lägga in bilder när det funkar ´,


puss.så.länge :*

<3

Kommentarer
Postat av: bbabby:*

2009-11-30 @ 18:28:50
Postat av: -

sees snaart , jag saknar diig ju , och god jul i förskott söötnoos :*<333333333333

2009-11-30 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0